♥ Jika bersama kita adalah Rasulullah ♥ Lau Kaana Bainana al-Habeeb ♥

ALHAMDULILLAH - (Opic & Amanda)

Qasidah Istighfar

Friday, September 24, 2010

RADIO ONLINE ISLAM PERTAMA DI SABAH



RADIO ONLINE ISLAM PERTAMA DI SABAH

Pelancaran Radio Online CAHAYA FM Islam Pertama Di Sabah & Rumah Terbuka Aidilfitri_25.09.2010 (Sabtu)_Jam 1.00petag_Kg Paka 2 Ranau. Disempurnakan oleh Menteri Pelancongan, Kebudayaan dan Alam Sekitar, Sabah.


Wajah-wajah DJ yang sempat saya kenali suaranya semasa on air. ^_^

Tahniah kepada warga kerja Cahaya FM. Semoga majlisnya berjalan lancar. Semoga ikatan ukhuwah dieratkan lagi melalui majlis sambutan Aidilfitri seperti ini. Saya tumpang gembira di atas kejayaan ini. :)

Dengan rasminya juga saya meletakkan link radio Cahaya Fm di ruangan blog saya. Semoga bermanfaat buat diri saya dan buat pendengar-pendengar yang datang berkunjung.

Pada teman-teman....bolehlah meminta lagu dengan menekan laman http://cahayafm.net/permintaan/
Contoh ruangan permintaan :

Nama:
JALIFAH MUHAMIN
Butiran:
Online Dari:Keningau, Sabah.
Tajuk Lagu:Lebaran ini
Penyanyi: Raihan ft Nowseeheart
Ditujukan Buat: Semua warga kerja Cahaya FM dan pendegar Cahaya FM.
Ucapan:Salam maju jaya buat warga Cahaya FM......semoga majlisnya berjalan lancar. Salam lebaran......wah...mesti seronok dapat makan kuih raya ramai-ramai. Saya tumpang bangga diatas kejayaan pelancaran ini. Tahniah...tahniah. :)


















'Adress' blog Cahaya FM juga boleh di access di alamat berikut:







No comments: