♥ Jika bersama kita adalah Rasulullah ♥ Lau Kaana Bainana al-Habeeb ♥

ALHAMDULILLAH - (Opic & Amanda)

Qasidah Istighfar

Thursday, October 7, 2010

AJARKAN AKU MAKNA CINTA?


AJARKAN AKU MAKNA CINTA?


Ajarkan aku makna CINTA?

Kerana CINTA itu sukar diramal…..


Ajarkan aku makna CINTA?

Kerana cinta sering saja buat aku cemburu buta…


Ajarkan aku makna CINTA?

Kerana cinta pernah buat aku sangat terluka…


Ajarkan aku makna CINTA?

Kerana aku sering mencari kesempurnaan cinta


Ajarkan aku makna CINTA?

Kerana aku sangat kagum pada mereka.

Yang CINTA TUHAN melebihi cinta sesama MANUSIA


Ajarkan aku makna CINTA?

Kerana aku tak rela berkongsi cinta

Seperti mereka yang redha berpoligami...


Ajarkan aku makna CINTA?

Kerana cinta aku takut terluka lagi

Sering pula suka menolak cinta yang hadir

Walau hati tak merelakan dan air mata saksinya

Apakah aku kini seorang yang pemilih?

Aku cuma ingin selamat dari luka-luka yang pernah menyakitkan..


Pada Dia Maha Pencipta….

Kurniakan aku CINTA sejati Mu

Semoga cinta utama ku hanya pada-MU

Agar aku juga bisa menyemai cinta

Pada insan-insan di sekeliling ku....

No comments: