♥ Jika bersama kita adalah Rasulullah ♥ Lau Kaana Bainana al-Habeeb ♥

ALHAMDULILLAH - (Opic & Amanda)

Qasidah Istighfar

Wednesday, August 5, 2009

Diary Abstrak Seorang Pencinta (030809)

HATIKU MENANGIS (030809)

Kesan dari sedikit demi sedikit keresahan, hatiku kini resah ditahap maksimum. Apa yang aku bimbangkan sangat? Siapa difikiranku hingga membuatkan aku resah gelisah? Ya…si dia lagi…SAFWAN. Si dia buat aku resah dan gelisah. Si dia buat fikiran ku tak menentu, kerja-kerja ku bagai terhenti-henti mengenangkan si dia. Hingga sampai tahapnya…terasa bagai sakit d hati ini. EGO ku yang sememangnya telah RAPUH kesan dari patah hati dua tahun lalu tak mampu mengatasi rasa sebak di hati. Terasa bagai HATI KU MENANGIS lagi. Hatiku tak kuat…kenapa DUGAAN ini datang lagi. Hatiku tak tahan. Pada siapa aku meminta pertolongan. Aku segan dan malu dengan kawan-kawan ku, apalagi terhadap si dia. Tanpa ku sedari…aku menangis seketika. “Ya Allah, hatiku tak kuat. Sampai bilakah aku harus DI UJI dengan PERASAAN ini?”, bisik hatiku.

No comments: